Wat zijn de kosten?

 

 

Administratie:

  • Opstartkosten: varieert van € 100,- tot 250,-
  • Administratie bijhouden vanaf € 60,- per maand 
    (circa 1x per 2 weken bezoek)
  • Eenmalige administratie, zoals hulp bij verhuizen: prijs in overleg
  • Op basis van uurtarief € 30,-

 

Budget:

  • Opstartkosten: varieert van € 100,- tot 250,-
  •  Maandelijkse bijdrage vanaf € 60,- per maand (inkomsten/uitgaven bijhouden, circa 1 a 2x per maand bezoek)
  • Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting particulieren: € 40,- p.p en € 60,- met toeslagpartner
  • Op basis van uurtarief € 30,-

     Alle bedragen zijn incl. BTW en materialen zoals, mappen, tabbladen, etc.


  • Heeft u een PGB? Dan kan ik ook op basis van een zorgovereenkomst werken.

 

Wilt u gebruik maken van mijn dienstverlening of heeft u vragen, neem vrijblijvend contact met mij op, via het contactformulier op de website of telefoon.


Bij geen gehoor kunt uw naam en telefoonnummer inspreken dan bel ik u zo snel mogelijk terug.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een geordende administratie is zorgeloos